VRÁTENIE TOVARU

Ak dodaný tovar nespĺňa vaše predstavy, môžete ho bez udania dôvodu vrátiť do 14 kalendárnych dní od jeho prevzatia.

Postup pri vrátení tovaru:

- Vyplňte Formulár na odstúpenie od zmluvy – formulár si môžete stiahnuť tu.

- Vrátený tovar je potrebné dôkladne a starostlivo zabaliť, ideálne do originálneho obalu, aby nedošlo k poškodeniu počas prepravy.

Vrátený tovar musí byť nepoškodený, nepoužitý a v pôvodnom stave.

- Tovar spolu s vyplneným formulárom pošlite späť na adresu:

SALUS SK, s.r.o., Mlynská 814/14, 93021 Jahodná

Prosím, neposielajte balík na dobierku. Zásielky na dobierku nepreberieme.

O obdržaní vráteného tovaru a o ďalšom postupe vás budeme bezodkladne informovať e-mailom, Peniaze za tovar vám vrátime do 1-5 pracovných dní, najneskôr však do zákonnej lehoty 14 dní od prijatia tovaru.


REKLAMÁCIA

1) Poškodený/vadný tovar

Bohužiaľ, aj napriek všetkým naším snahám sa môže stať, že sa tovar počas prepravy poškodí.

Pri preberaní tovaru si preto, prosím, starostlivo skontrolujte stav obalu. Pokiaľ je obal zjavne poškodený, zásielku nepreberajte, a kontaktujte nás na e-mail: info@mooidecor.sk

Ak po otvorení zásielky zistíte, že je tovar poškodený, ihneď nás, prosím, kontaktujte e-mailom na info@mooidecor.sk . Do e-mailu popíšte dôvod reklamácie a pripojte fotodokumentáciu o poškodenom tovare, obalového materiálu, vrátane výplní (bublinková fólia, vzduchové vankúšiky), prepravného štítku, nálepky „Krehké“ / „Fragile“. Nezabudnite uviesť kód vašej objednávky.

O ďalšom postupe vás budeme bezodkladne informovať . 

2) Nekompletná zásielka alebo zámena tovaru

Pokiaľ po otvorení balíka zistíte, že chýba objednaný produkt, alebo vám dorazil iný výrobok, než ktorý ste si objednali, ihneď nás prosím bezodkladne kontaktujte e-mailom na info@mooidecor.sk, aby sme mohli situáciu okamžite riešiť.

Reklamačný formulár si môžete stiahnuť tu

Vybavenie reklamácie riešime čo najkratšom možnom čase, a vždy sa snažíme našim zákazníkom maximálne vyhovieť.